!♥2♥best ally

☺☻♥♦♣♠•◘○این وبلاگ برای غافلگیر کردن بهترین دوستمه کسایی که وبلاگ دارن میدونن چقد نظر امید بخشه پس نزر یا نذر یا نضر بدید لدفن (عاشقانه های میس اس)


 بهش گفتم فقط بگو کی اذیتت کرده خودم اینقد میزنمش صدا خر بده
دوستم : هیچی بابا با خانومم حرفم شده

.

.

هیچی دیگه خودم به سرعت از کادر خارج شدم

***

از خونه ی همسایه بوی کیک اومد، بعدبوی آش رشته اومد، الانم بوی قرمه سبزی میادمیخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین بدبختا.
کصافطا :’(

***

۴ سال طول کشید مهندسیمو گرفتم بعد اونوخ فقط شبا ساعت ۹ مهندس میشم

.

.

اونم بابامه هرشب از اونور اتاق داد میزنه : مهندس برو آشغالارو بزار دم در )
********
 دخدره متولده ۱۳۷۸ استاتوس گذاشته ”
اگر مرا نمیخواهی به من بگو منو در این بلاتکلیفی رها نکن
.
.
.
.

.
.
.
بعد من همسنِ این بودم تنها بلا تکلیفیم این بود سرِ دسشویی کدوم وری بشینم

***

ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻣﺶ ﺑﺎ ﺷﻌﺮ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﻤﮕﯿﻦ
“ﺑﺎﺯ ﻣﻨﻮ ﮐﺎﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ/ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ
ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻢ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﻦ/ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ “
ﺑﻨﺪﺭﯼ ﻣﯽ ﺭﻗﺼﻦ !

***

بعـضـــیا لیاقت منــو ندارن … |:

.
.
.
.
.
.

خو ,,, اونایی که دارن پـــــــــــــس کدوم گورین …؟؟؟

دارم حـــیف میشم میفهمیــــــــــــــــــد ؟|:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,ساعت 15:52 توسط ♥soha| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت