!♥2♥best ally

☺☻♥♦♣♠•◘○این وبلاگ برای غافلگیر کردن بهترین دوستمه کسایی که وبلاگ دارن میدونن چقد نظر امید بخشه پس نزر یا نذر یا نضر بدید لدفن (عاشقانه های میس اس)

ﻋﺸﻘﻤﻮ ﺑﺮﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ، ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﮐﺮﺩﻥ، ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻟﺐ ﻣﯽﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﺯﺵ ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺍﺩ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺩ ﮐﺮﺩ ﻋﺼﺒﯽ ﺷﺪ، ﻋﺸﻘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺮﺩﺵ ﺗﻮ ﺣﯿﺎﻁ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﺮﺩ، وﺳﻂ ﺣﯿﺎﻁ ﺷﯿﮑﻮﻧﺪﺵ ﻭ ﮔﻔﺖ یه بار ﺩﯾﮕﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﺑﮑﺸﯽ ﺟﺮﺕ ﻣﯿﺪﻡ =)) ♥ :))
*************
ﺩﺧﺘﺮﻩ کتیبه ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ:
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﺮﮐﻢ، ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦ ﺗﻦ
ﻣﯿﺴﭙﺎﺭﯼ...؟
ﻣﻨﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ:
ﺑﻪ 5 ﺗﻦ!



حذفم کرد!!
ملت اعصاب ندارنا....
***********
زیر ابروی خرُ ورداری آهو نمیشه که
نکن برادر من . . . :|
***********
دخدر : مگه خودت خواهر مادر نداری ک افتادی دنبال من ؟

پسر : ینی میگی نیام ؟

دخدر : نه ! فقط سوال پرسیدم

:))))))))))
**********
دختره توپروفایلش زده بوداگه مردی هست كه دستش روم بلندنمیشه وتركمم نمیكنه بهم پی ام بده
براش زدم من دست وپاندارم پس نه میتونم بزنمت نه تركت كنم
دختره جواب داد؛مردونگیت چی؟اون سالمه؟
جواب دادم؛اختیار دارین ،پس فك میكنی باچی دارم تایپ میكنم
نمیدونم چرا بلاكم كردددد جــــــــــــــــــــــــــاکش :|
**********
سلامتی اون مردی که صدتادختره خوشگل تراززنش بهش پامیدن اما اون به خاطر زنش فقط با سه چهارتاشون رفیق میشه
**********
اینایی که عید میرن مسافرتای طولانی

هم به خودشون حال میدن هم یه لشکر آدمو از دید و بازدید معاف میکنن

خدا عوضشون بده ،اصن آدم نمیدونه چجوری ازشون تشکر کنه !
**********
هزار بار گفتم همه با هم نرین تو افق فانتزیا قاطی میشه کصافطا …
یکی پراید میخواسته حامله شده !
.**********
همه چی آرومه ...
من چقد پول دارم ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
یه پرایدم دارم ...
به خودم میبالم ...
توی جیب راستم ...
پسته من میذارم ...
گوشیمم چه راحت ...
از جیب در میارم ... :)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,ساعت 14:21 توسط ♥soha| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت